خانه وبلاگ دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی



دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی

دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک با افتخار اعلام می نماید که کلیه انواع دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر را با ارزانترین قیمت در بین تمامی شرکت های تامین کننده تجهیزات اندازه گیری با 30 تا 50% تخفیف ویژه و متنوع ترین برندهای موجود در بازار ایران و جهان در اختیار خریداران قرار می دهد در این مقاله به موضوعات قیمت دستگاه فتومتر-خرید دستگاه فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-دستگاه فتومتر بیوشیمی-روش فتومتری چیست-فتومتر آزمایشگ که تخصص مجموعه بزرگ متروتیک می باشد خواهیم پرداخت.

دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی: متروتیک هم اکنون با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش عمده و جزئی انواع تجهیزات اندازه گیری فعالیت دارد در این مطلب به موضوعات متنوع قیمت دستگاه فتومتر-خرید دستگاه فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-دستگاه فتومتر بیوشیمی-روش فتومتری چیست-فتومتر آزمایشگ خواهیم پرداخت . ضمنا ما کلیه محصولات خود را از جمله انواع دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر باضمانت اصالت و سلامت فیزیکی 100% تضمین شده در اختیار خریداران و مشتریان عزیز قرار می دهیم و همچنین آماده همکاری با نهادها و ارگان های دولتی خصوصی و نیمه خصوصی آزمایشگاه ها و موسسات مختلف می باشیم. 
دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی - مجموعه عظیم متروتیک همچنین افتخار خود می داند که در ارائه انواع دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر در خدمات شما بزرگواران باشد لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت دستگاه فتومتر-خرید دستگاه فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-دستگاه فتومتر بیوشیمی-روش فتومتری چیست-فتومتر آزمایشگ با ما همراه باشید . ما در مجموعه عظیم متروتیک تمام برندهای حال حاضر انواع تجهیزات اندازه گیری موجود در ایران و جهان را برای مشتریان خود تدارک دیده ایم بنابراین شما هموطنان عزیز می توانید با خیال آسوده و بدون دغدغه هر نوع برند از دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر را در مجموعه متروتیک بررسی و انتخاب نمایید و ما نیز به شما خریداران محترم تضمین پایین ترین قیمت موجود در بازار را خواهیم داد. 

دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی :  دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر را میتوانید از متروتیک خرید نمایید ما در مجموعه عظیم متروتیک با بیش از 15 سال سابقه درخشان در تهیه و پخش جزئی و کلی قیمت دستگاه فتومتر-خرید دستگاه فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-دستگاه فتومتر بیوشیمی-روش فتومتری چیست-فتومتر آزمایشگ توانسته ایم پایین ترین قیمت یعنی  با 30 تا 50 % تخفیف به مشتریان ارائه نماییم.  

 

مشخصات فنی دستگاه فتومتر مولتی پارامتر مدل HANNA HI83200
دستگاه فتومتر مولتی پارامتر مدل HANNA HI83200 یک دستگاه فتومتر برای اندازه گیری یون های خاص استفاده میشود ، این دستگاه دقت اندازه گیری و آسانی کار را با هم برای کاربر خود به ارمغان می آورد که کاربر میتواند 44 روش اندازه گیری مختلف را در جهت اندازه گیری غلظت یون مورد نظر خود انتخاب کند. روش استفاده کلی از دستگاه ، مانند دستگاه های فتومتر آزمایشگاهی میباشد و تفاوت عمده این دستگاه آنالیز غلظت ها و قابلیت آموزش به کاربران بدون تجربه و ویژگی پیشرفته و  نشان دادن فرم های شیمیایی متنوع به کاربر در روی صفحه نمایش میباشد.

محدودهای اندازه گیری :
آلومینیوم 0.00 به 1.00 mg / L، قلیایی 0 تا 500 mg / L، آمونیاک MR 0.00 تا 10.00 mg / L، آمونیاک LR 0.00 تا 3.00 mg / L، بروم 0.00 تا 8.00 mg / L، کلسیم 0 تا 400 میلی گرم / L، دی اکسید کلر 0.00 تا 2.00 میلی گرم بر لیتر، کلر *، رایگان 0.00 تا 2.50 میلی گرم /، کلر *، مجموع 0.00 تا 3.50 mg / L، کروم VI HR 0 تا 1000 میکروگرم در لیتر، کروم VI LR 0 تا 300 میکروگرم در لیتر، L، رنگ 0 تا 500 PCU، مس HR 0.00 تا mg / L 5، مس LR 0 تا 1000 میکروگرم در لیتر، سیانید 0.000 تا 0.200 میلی گرم در لیتر، اسید سیانوریک 0 تا 80 میلی گرم در لیتر، فلوراید 0.00 تا 2.00 میلی گرم در لیتر ، سختی (کلسیم) 0.00 تا 2.70 میلی گرم بر لیتر، سختی (منیزیم) 0.00 تا 2.00 میلی گرم بر لیتر، هیدرازین 0 تا 400 میکروگرم در لیتر، ید 0.0 تا mg 12/5، آهن آهن 0.00 تا mg / L 5.00، آهن LR 0 تا 400 میکروگرم در لیتر، منیزیم 0 تا 150 میلی گرم در لیتر، منگنز HR 0.0 تا mg 20/0، منگنز LR 0 تا 300 میکروگرم در لیتر، مولیبدن 0.0 تا 40.0 میلی گرم در لیتر، نیکل HR 0.00 تا 7.00 g / L، نیکل LR 0.00000 mg / L به 1.000 mg / L، نیترات 0.0 تا 30.0 mg / L، نیتریت HR 0 تا 150 mg / L، نیتریت LR 0.00 تا 0.35 mg / L، اکسیژن، محلول (DO) 0.0 تا 10.0 mg / L ، ازن 0.00 تا 2.0 0/0، pH 6.5 تا 8.5 pH، فسفات HR 0.0 تا mg 30/0، فسفات LR 0.00 تا 2.50 mg / L، فسفر 0.0 تا 15.0 mg / L، پتاسیم HR 20 تا 200 mg / L، پتاسیم MR 10 تا 100 میلی گرم در لیتر، پتاسیم LR 0.0 تا 20.0 میلی گرم در لیتر، سیلیکا 0.00 تا 2.00 میلی گرم در لیتر، نقره ای 0.000 تا 1.000 میلی گرم در لیتر، سولفات 0 تا 150 میلی گرم در لیتر، روی 0.00 تا 3.00 میلی گرم در لیتر
فتومتر و یا رنگ سنجی چیست؟
تعریف ساده فتومتر و یا رنگ سنجی‌، اندازه‌گیری رنگ می‌باشد، به عبارت دیگر معنای آن اندازه‌گیری غلظت یک ماده به وسیله اندازه‌گیری میزان نسبی جذب نور در مقایسه با جذب نور در یک محلول مشخص و با غلظت مواد مشخص و شناخته شده می‌باشد. آنالیز رنگ سنجی از واکنش بین مواد و تشکیل یک رنگ است که این رنگ به وجود آمده می‌تواند نمایانگر میزان غلظت ماده موجود مورد اندازه‌گیری در محلول مورد آزمایش باشد.
زمانی که نوری به محلول مورد اندازه‌گیری تابیده می‌شود، مقداری از آن جذب مواد می‌شود و مقداری از آن بازتابیده می‌شود. اندازه‌گیری مقدار تفاضل نور اولیه تابیده شده و مقدار منعکس شده از مواد موجود که همان مقدار نور جذب شده می‌باشد، همان رنگ سنجی و یا فتومتر می‌باشد.
فتو متری چیست؟
فتومتر دستگاهی برای اندازه گیری نور است. البته به بیانی دقیق تر این دستگاه توانایی اندازه گیری تشعشعات الکترومغناطیسی را از اشعه ایکس تا نور معمولی و اشعه گاما را دارد. از آنجاییکه دستگاه فتومتر در ابتدا با دیدن نور درطیف الکترومغناطیس شکل گرفت و تکامل یافت، بسیاری از دانشمندان بر این عقیده بودند این دستگاه تنها این نور قابل دیدن را اندازه می گیرد. از سوی دیگر رادیو متری شاخه ای از علم است که با اندازه گیری انرژی در طیف الکترو مغناطیس سرو کار دارد. به همین دلیل بسیاری از دانشمندان این  دو شاخه علمی را با هم در آمیختند به دلیل سادگی بیشتر مانیز به همین دو مورد اشاره خواهیم داشت. بنابر این از تشعشعات فرابنفش و مادون قرمز تا نور قابل دیدن با چشم معمولی را به بحث خواهیم گذاشت.
تا اینجا میدانیم که امواج مختلف نور طول موجهای مختلف دارند و اجسام مختلف نیز این طول موجها را جذب و یا منعکس می کنند. دستگاه فتومتر نیز با همین ویژگی انواع نور را اندازه می گیرد.در واقع انواع متفاوتی از دستگاه فتومتر وجود دارد که بوسیله گیرنده ها و یا دیودهای نوری ، نور را به جریان الکتریکی قابل اندازه گیری تبدیل می کنند. برخی از فتومترها دامنه نور قابل دیدن بوسیله چشم را اندازه گیری می کنند به این شکل که نور سفید را به سطح شکل تابانده و سپس نوری را که از جسم  منعکس میشود را اندازه می گیرند. که این نوع فوتو متر را رفلکتانس می نامند البته در انواع دیگر آن نور جذب شده توسط دستگاه اجسام اندازه گیری می شود . مانند انواع نورهای طیف مادون قرمز فرابنفش و نورهای قابل دیدن که با این مکانیزم اندازه گیری می شوند.
استفاده فتومتر در شیمی
از این دستگاه در ازمایشگاه های شیمی برای اندازه گیری میزان مواد الی و غیر الی موجود در محلول ها استفاد می شود. یا در زمینه ای مانند تعیین آلاینده های موجود در آب مثل فلزات سنگین و انگل ها در بکار میرود. یا این که چه نوع مواد مغذی در خاک وجود دارند. و حتی از انواع موجود این دستگاه مانند فوتومتر مادون قرمز برای تعیین خصوصیات سیارات و یا ستارگان نیز استفاده می شود.البته تمرکز اصلی این مقاله بحث در باره استفاده این دستگاه در شیمی می باشد که چگونه اندازه گیری نور به تعیین محتوای محلولها در شیمی می انجامد.
دو بکر را در نطر بگیرید که یکی پر از ماده حل شدنی و دیگری خالی است. براساس قانون بیر لمبرت هر چقدر میزان ماده حل شدنی در یک محلول بیشتر باشد ان محلول نور بیشتری را جذب خواهد کرد. بعدا از این قانون بیشتر استفاده خواهیم کرد. هر گاه ما یک دسته نور را به بکری که دارای ماد ه حل شدنی است بتابانیم انتظار داریم که نور کمی را منعکس کند چرا که بیشتر ان توسط ماده حل شدنی جذب شده است. از سوی د یگر اگر همین نور را به به بکر خابی بتابانیم انتطار داریم که نور بیشتری ساطع شود.
حال اگر در صدد این باشیم که علاوه بر تعیین میزان ماده حل شدنی غلظت انرا نیز محاسبه نماییم باید از دستگاهی به نام اسپکتروفوتومتری استفاده کنیم. در این تکنولوژی اسپکترومتر نور را به بلور تاباتده و انعکاس امواج انرا اندازه گیری می ند تا نوع و غلظت ماده حل شدنی معلوم گردد.


دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر با 30 تا 50 % تخفیف قیمت خرید| فروش عمده جزئی -  ما در این مطلب به موضوعات قیمت دستگاه فتومتر-خرید دستگاه فتومتر-تفاوت دستگاه فتومتر و اسپکتروفتومتر-دستگاه فتومتر بیوشیمی-روش فتومتری چیست-فتومتر آزمایشگ پرداختیم. در پایان مجددا تاکید می نماییم که ما در مجموعه بزرگ متروتیک تمام تلاش خود را به کار گرفته اییم تا بتوانیم تمام تجهیزات اندازه گیری از جمله دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر را با ارزانترین قیمت و با 30 تا 50 % تخفیف ویژه و زیر قیمت سایر شرکت های فعال در ایران تامین نموده و بدون واسطه تقدیم مشتریان نماییم. مجددا توصیه اکید داریم حتما و حتما قبل از اینکه تصمیم به خرید یک نمونه از دستگاه فتومتر چیست-دستگاه فتومتر مولتی پارامتر را از هر شخص و شرکتی نمایید با یکی از شماره های 02133992447 - 02177335772 - 09129305772  تماس برقرار کنید تا به صورت 100% رایگان از مشاوره های قبل خرید و همچنین لیست قیمت نهایی مطلع شوید.   

 


جهت خرید و اطلاعات بیشتر با شماره تماس های زیر تماس حاصل نمایید 

021-33992447

021-77335772

09129305772

 

برای آموزش و تخفیفات ویژه به اینستاگرام مراجعه کنید

METROTIK.INST

 

بیش از 16 سال  تجربه بلند مدت همکاری با بازارهای جهانی و تولید کنندگان بزرگ بین المللی در کنار بهره گیری از کادر فنی و بازرگانی متخصص در امر واردات و تهیه تجهیزات مورد نیاز صنایع نفت ، گاز ، پتروشیمی ، نیروگاه ، صنایع غذایی، دارویی و سایر سازمان ها و کارخانجات خصوصی و دولتی  و برخورداری از امکانات لجستیکی  و منطقه ای نظیر دفاتر اروپا و کشورهای همسایه ، متروتیک را به عنوان یکی  از شرکت های معتبر در زمینه تامین تجهیزات اندازه گیری ، ابزار دقیق و تجهیزات صنعتی  وابسته معرفی نموده است. 

برچسب ها




مقالات پیشنهادی


0 نظر



نظر شما چیست؟